Zagrożenie epidemiczne w Polsce - jak załatwić sprawy w TZUK?
30 marca 2020 0:00
Od 16 marca do odwołania Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach jest dostępny dla klientów i kontrahentów, wyłącznie poprzez telefon, pocztę i e-mail.
W związku z ogłoszonym stanem epidemicznym na terenie kraju, mając na uwadze dobro mieszkańców oraz odpowiedzialność pracodawcy za bezpieczeństwo oraz ochronę życia i zdrowia pracowników, Tyski Zakład Usług Komunalnych, podobnie do Urzędu Miasta Tychy oraz innych jednostek i instytucji miejskich jest dostępny wyłącznie za pośrednictwem telefonu, poczty i internetu. Jednocześnie, ze względu na utrudnione warunki funkcjonowania oraz zmienioną i ograniczoną dostępność współpracujących kontrahentów, załatwianie spraw może ulegać wydłużeniu. Sytuacja taka potrwa do odwołania.
Godziny pracy pozostają bez zmian. Dane kontaktowe dostępne są na niniejszej stronie internetowej w zakładce Kontakt.